Pages

Wednesday 28 December 2016

Cholesterol Band Bengkulu

Lirik Lagu Cholesterol - Bukan Yang Terbaik


Cholesterol Band

Kau yang selalu mencintai
Kini harus aku sakiti
Karna kini ku telah mendua
Menyakiti hati mu

Dia yang telah lama ku kagumi
Kini telah membuka hatinya
Tak mampu ku merubah segalanya
Inilah takdir ku

Aku tak pantas untuk mencintaimu
Yang melukai hati dan perasaanmu
Biarlah aku terima semua
Balasan dari hancurnya hatimu

Maafkan aku.. aku bukan yang terbaik
Seperti dulu aku janjikan padamu
Tahan air matamu ku tak pantas
Untuk menerimanya

Memang benar aku yang salah
Telah melukai perasaanmu
Ini bukan mauku
Ini hanya takdirku

Dan aku tak pantas untuk mencintaimu
Yang melukai hati dan perasaanmu
Biarlah aku terima semua
Balasan dari hancurnya hatimu

Maafkan aku.. aku bukan yang terbaik
Seperti dulu aku janjikan padamu
Tahan air matamu 
Ku tak pantas untuk menerimanya

Ahhh ahhhh ahhh ahhh
Aku bukan yang terbaik

No comments:

Post a Comment